Workshops & trainingen

GODS STEM VERSTAAN IN HET ALLEDAAGSE LEVEN

Ik was al ruim in de 30 toen ik goed bijbels onderwijs ontving over de werking van de Heilige Geest en het verstaan van Gods stem. Ik ontdekte dat God allang tot mij sprak maar dat ik zijn stem niet had herkend. Er ging een wereld voor mij open.

Vanuit mijn eigen ervaring spreek ik over hoe je dagelijks met God kunt wandelen. Ook als je een volle agenda hebt.
  • We staan stil bij de werking van de Heilige Geest;
  • met praktische tips moedig ik je aan om van luisterend bidden je levensstijl te maken;
  • je ontdekt wat God wel van je vraagt, en wat niet;
  • ik maak het onderwijs persoonlijk door situaties uit mijn leven met je te delen.
Wat levert het jou op?
Deze lezing vergroot je verlangen om dicht bij God te leven en Hem te betrekken in alle details van je leven. Je weet nu ook hoe je dit in de praktijk kunt doen. Je wordt opmerkzamer voor wat God je influistert. Ook word je aangemoedigd om gehoorzaam op Gods stem te reageren. Als je doet wat Hij van je vraagt, raak je niet uitgeput en zal je veel vrucht dragen!

NEEM CONTACT M ET MIJ OP

WANDELEN MET GOD

Deze lezing is een uitnodiging om dichter bij Gods hart te komen. Ik neem je bij de hand op een persoonlijke ontdekkingstocht naar een intieme wandel met God. Dit doe ik aan de hand van een schilderij dat ik maakte tijdens een periode van ziekte.

In deze lezing:
  • leer je hoe je dagelijks kunt wandelen met een onzichtbare God;
  • ontvang je helder onderwijs over de werking van de Heilige Geest;
  • krijg je tips om je bewuster te worden van Gods aanwezigheid;
  • word je aangemoedigd om te reageren op Gods aanwijzingen.
Je kunt dit onderwijs combineren met de workshop ‘Met kwasten enzo’.

Wat levert het je op?
Je wordt je ervan bewust dat God werkelijk naast je loopt. Je beseft dat er niets zal gebeuren wat je niet samen met Hem aan zou kunnen. Door dagelijks met Hem te wandelen word je ontvankelijker voor wat Hij je influistert. Je ervaart dat God allang aan het werk is in de levens van de mensen om jou heen en jou uitnodigt om aan te haken bij wat Hij aan het doen is.

MET KWASTEN ENZO

Deze creatieve workshop sluit aan op de lezing ‘Wandelen met God’. Het is een mooie manier om het onderwijs te verankeren. Het gaat er niet om dat wat je maakt een kunstwerk wordt maar dat je vastlegt wat God persoonlijk tegen jou zegt.

Bijzonderheden:
  • geen creatieve vaardigheden nodig;
  • helpt je om van je hoofd naar je hart te komen.

KUN JE MIJ HOREN?
Hoe je kinderen helpt God in het alledaagse te betrekken

De bijbel spreekt over de Heilige Geest als een persoonlijke helper en vriend die altijd dichtbij is, ook bij kinderen. Klinkt mooi, maar wat heeft een kind aan zo'n 'onzichtbare' vriend?

In deze workshop geef ik tips om kinderen te helpen meer van God op te merken en Hem te betrekken in hun alledaagse leven. Ik maak je verlangend naar wat God in kinderlevens wil doen.

Voor wie?
Kinderwerkers en ouders van kinderen tot ca. 12 jaar.

Tijdsduur
Ca. 1,5 uur

LEES HIER VERDER

LUISTEREND BIDDEN
Wie gaat dat onze kinderen leren?

God spreekt heel persoonlijk tot kinderen, alleen horen zij dat vaak niet. Omdat ze niet geleerd hebben Gods stem in hun leven herkennen. Dat kan anders. Het begint bij het toerusten van ouders en kinderwerkers in jouw kerk. Daar help ik je graag bij!

In mijn training 'Luisterend bidden met kinderen' leer je hoe je samen met kinderen kunt groeien in het verstaan van Gods stem.

Voor wie?
Kinderwerkers en ouders van kinderen tot ca. 12 jaar.

Tijdsduur
3 bijeenkomsten van ca. 2,5 uur

LEES HIER VERDER

Wil je mij uitnodigen in jouw kerk?