Wat anderen zeggen

"Door haar kwetsbare en integere manier van vertellen neemt ze mij helemaal mee in haar verhaal."

‘Tijdens mijn ontmoeting met Annemarie valt mij op hoe ze straalt als ze over haar passie praat. Anderen doorgeven wat ze zelf gehoord en geleerd heeft over wie God voor haar is. Over de worstelingen, maar ook de vreugde over het steeds beter leren kennen van haar Hemelse Vader en wat dat voor haar betekent. Door haar kwetsbare en integere manier van vertellen neemt ze mij helemaal mee in haar verhaal. Ik zie een mens van vlees en bloed, die eerlijk is over zichzelf. Ik ben geraakt.’

- Marion Lutke
Presentatiecoach

'Annemarie is een fijne spreekster. Ze is een enthousiaste vrouw met een hart voor God. In onze gemeente heeft ze veel verteld over het luisteren naar de stem van God met kinderen. Erg boeiend en interessant. Theorie en praktijktips/ ideeën wisselt ze met elkaar af. Voor ons is het een inspirerende avond geweest waar we nog regelmatig op terugpakken! Zeker een aanrader als u meer wilt weten over gebed en het luisteren naar Gods stem.'

- Gery van Rijn
Toerustingsavond kinderwerkers 
Bethelkerk Harderwijk (Hervormde Gemeente)

"Voor ons is het een inspirerende avond geweest waar we nog regelmatig op terugpakken!"

"Zij maakt je nieuwsgierig en verlangend naar wat God in jouw leven of in het leven van kinderen wil gaan doen."

'Wanneer je Annemarie hoort vertellen over een bijbelstudie voor vrouwen of over pastoraat voor kinderen, krijg je vanzelf zin om ermee aan de slag te gaan. Zij spreekt met veel enthousiasme en liefde over thema’s die raken aan een leven met God. Annemarie verstaat de kunst om in haar voordracht zichzelf te blijven. Zij deelt haar eigen verhaal en laat haar eigen kwetsbaarheid zien, waardoor zij dichtbij de toehoorders komt. In alles klinkt een leven dichtbij God door, wat je uitnodigt en inspireert om te gaan ontdekken wie Hij is. Zij maakt je nieuwsgierig en verlangend naar wat God in jouw leven of in het leven van kinderen wil gaan doen.'

- Manon Woonink
 New Wine Zomer- en Winterconferenties

'Annemarie heb ik leren kennen als een bevlogen en enthousiaste vrouw met een warm hart voor God en een speciale liefde voor vrouwen en kinderen. Luisteren naar God en anderen bemoedigen met woorden van Hem is een rode draad in haar leven, waarmee ze al voor veel mensen tot zegen is geweest, hopelijk zullen er nog veel volgen!'

- Agnes Huizenga
Houten

"Luisteren naar God en anderen bemoedigen met woorden van Hem is een rode draad in haar leven"

"Zeker ook voor mannen!"

'Op een interkerkelijke cursusavond over luisterend bidden sprak Annemarie helder en duidelijk. Zij reikte praktische tools aan om na deze avond met een tastbare handreiking het leven met een aanwezige en sprekende God in te gaan. Haar gave reikt verder dan haar introductie op deze website doet vermoeden… (dus zeker ook voor mannen!)'

- Ernst van Hemert
NGK LeidscheRijn

'Wat een waardevolle avond! Je warme persoonlijkheid en de veilige setting die je bood, hebben zeker hun uitwerking gehad. Aan de hand van jouw voorbeelden en de tastbare herinneringen gaan we weer verder met elkaar in gesprek.'

- Corine Visser
Interculturele vrouwengroep Seinpost Slinge Rotterdam

"Je warme persoonlijkheid en de veilige setting die je bood, hebben zeker hun uitwerking gehad."

"Wat ik zo mooi vond, is het pad waarop we onszelf en Jezus mochten plaatsen."

'Wat ik zo mooi vond, is het pad waarop we onszelf en Jezus mochten plaatsen. Ik realiseerde mij dat we samen op reis zijn, maar allemaal in een andere fase. En dat het belangrijk is dat we maar elkaar omzien. Om elkaar te helpen Gods stem te verstaan.'

- Marleen
 Vrouwenochtend Christengemeente Dinxperlo

'Annemarie deed het superfijn! Heel rustig, niet opdringerig en ze gebruikte fijne voorbeelden die je bij blijven. De knikker, het schilderij bij de tweedehands winkel etc. Fantastisch! Kom maar gauw een keer weer Annemarie.' 

- Renée 
Vrouwenochtend Christengemeente Dinxperlo

"Heel rustig en niet opdringerig."

"Annemarie liet niet zien hoe jij bij God kunt komen, maar hoe je God bij jou kunt laten komen."

'Annemarie gaf de workshops Wandelen met God  en aansluitend Met kwasten enzo  tijdens een vrouwenweekend waar ik aanwezig was. Wat zo bijzonder is aan Annemarie, is dat het lijkt alsof ze naast je loopt en al wandelend haar wijsheid met je deelt. En toch staat ze voor een groep vrouwen met achter haar een scherm dat haar verhaal steeds weer illustreert met passende plaatjes. Annemarie is gewoon, mens zoals jij en ik, en ze onderbouwt haar verhaal dan ook met alledaagse voorbeelden uit haar leven. Ze geeft ideeën waar ik zelf ook wat mee kan, zoals bidden voor mijn kinderen als ik hun kleren door mijn handen laat gaan terwijl ik de was opvouw. Annemarie laat niet zien hoe jij bij God kunt komen, maar hoe je God bij jou kunt laten komen, in de kleine dingen, in alle bescheidenheid. De workshop Met kwasten enzo trok me eigenlijk helemaal niet. Sommige mensen worden heel blij als ze aan kwasten en knutselen denken, maar ik loop daar juist het liefste ver vandaan. Toch ben ik blij dat ik mee heb gedaan, want Annemarie liet ons zien hoe we juist door stil te zijn en naar God te luisteren, iets kunnen maken wat een uiting is van ons contact met God, op dat moment. Uiteraard konden we met kwasten en verf aan de slag, maar we konden ook woorden en plaatjes uit tijdschriften scheuren en die op ons vel papier plakken. Ik heb absoluut geen kunstwerk gemaakt, maar dat was ook helemaal niet het doel. Ik heb genoten van de stilte, het afstemmen op God, wat Hij tegen mij wilde zeggen op dat moment. Het was interessant om te luisteren terwijl ik bezig was, in plaats van stil te zitten en te worstelen in mijn gedachten. Gewoon mijn gedachten en handen laten leiden door wat Hij zei, wat me raakte. Dus ook als je helemaal niet van kwasten houdt, is deze workshop een aanrader! '

- Anke Nijdam
 Vrouwenweekend Taste & See in Berg en Dal

'Op een vroege zaterdagochtend maakten we eerst een mooie wandeling met 52 vrouwen. Daarna sprak Annemarie over Wandelen met God. Ze maakte haar boeiende verhaal concreet door herkenbare voorbeelden te gebruiken en praktische tips te geven. Annemarie straalt Gods liefde uit en ze geeft dit graag door aan andere vrouwen.' 

- Narinja van Eck 
Vrouwenochtend Hervormde Gemeente Meerkerk 

"Ze straalt Gods liefde uit."

"Ontspannen en toegankelijk."

'Annemarie heeft de gave om op een ontspannen en toegankelijke manier diepe waarheden te communiceren. Daarbij bouwt ze concrete bruggen naar hoe deze inzichten houvast geven in de alledaagse werkelijkheid van ons leven.'

- Neeltsje Stephenson
 Interkerkelijke vrouwenavond Hilversum

'Het mooie aan de workshop van Annemarie vond ik dat je deze echt samen met je kind beleeft. Ik werd - samen met mijn zoon van 10 jaar - aangesproken. Annemarie gaf verhelderende en praktische voorbeelden uit haar eigen leven. Ze moedigde ons aan om na te denken over wat God ons wil geven en tegen ons wil zeggen. Annemarie is een makkelijke spreker om naar te luisteren, ze nam ons een stukje mee in haar verhaal. Ze deelt graag over haar eigen leven met God. Er zaten een paar leuke en inspirerende oefeningen in de workshop. Wat mij verder aansprak is het feit dat je gewoon kunt starten met luisteren naar Gods stem in de kleine dingen van iedere dag. Dat proberen wij nu te doen als gezin. Ik vind het echt een aanrader voor als je met je kind iets verder wilt ontdekken en leren wat God jullie wil vertellen.' 

- René (een vader uit Driebergen)
Ouder-kind workshop 'Hand in hand met Jezus'

"Deze workshop beleef je echt samen met je kind."

"Ruimte voor eigen invulling zoals het bij jou past!"

'Ik vond het een hele fijne bijeenkomst. Zo praktisch en ruimte voor eigen invulling zoals het bij jezelf past. Erg leuk!'

- Miranda Nap, Zegveld (gemeente Woerden)
Ladies Event Zoetermeer

'Wat een heerlijk toepasbaar onderwijs! Voor mij als werkende moeder een verademing. Annemarie laat je zien hoe je in je drukke leven wel degelijk kunt wandelen met God. En nee, daar hoef je niet je hele agenda op aan te passen of gedisciplineerd vroeg op te staan. God is er de hele dag bij. Tijdens haar verhaal geeft Annemarie je een persoonlijk inkijkje in hoe zij dat zelf doet. Herkenbare situaties en persoonlijke voorbeelden maken het verhaal van Annemarie fijn om naar te luisteren. Na de lezing 'wandelen met God' volgde de workshop 'Met kwasten enzo' wat de middag compleet maakte. Met mijn persoonlijke werkstuk, wat mij herinnert aan wie God is, ging ik opgeladen en geïnspireerd weer naar huis.' 

- Marianne van der Poel uit Rotterdam
Vrouwenmiddag met lezing en workshop

"Een verademing voor mij als werkende moeder!"

"Je straalt zoveel rust en liefde van God uit."

Mooi Annemarie hoe je altijd  de lesstof dichterbij haalt met je persoonlijke intro. Je straalt zoveel rust en liefde van God uit. 

- Marianne van der Slik 
Online bijbelstudie 'De Wapenrusting van God' (Priscilla Shirer)

Annemarie leidde de online Bijbelstudie op een fijne manier. Ze is betrokken en ontwapenend. Humoristisch en praktisch. 

- Elly Hengeveld
Online Bijbelstudie 'Leven in Gods ritme' (Priscilla Shirer)

"Ze is betrokken, ontwapenend, humoristisch en praktisch."

"Leerzaam en verrijkend voor ons gezin."

Wat was het leerzaam en verrijkend voor ons gezin! Het was te merken met welk een nauwkeurigheid, liefde en aandacht de avonden waren voorbereid door jou. Dit maakte het extra waardevol.

- Lina en Harm Rijksen 
Online cursus 'Gods stem verstaan met kinderen'

Wil je mij uitnodigen?

GA NAAR HET CONTACTFORMULIER
Share by: